بهترین درمان نفریت لوپوس مرحله 4 و کم خونی

جمعه 27 ارديبهشت 1392
ن : lafee

بهترین درمان نفریت لوپوس مرحله 4 و کم خونی

بهترین درمان نفریت لوپوس مرحله 4 و کم خونی

حدود 50٪ از بیماران مبتلا به SLE توسعه التهاب کلیه، شناخته شده به عنوان نفریت لوپوس. مرحله 4 نفریت لوپوس است که شدید ترین و بیشترین زیرگروه است. در این مرحله، بیش از 50٪ از واحد های فیلتر - گلومرول، آسیب دیده است، که منجر به نشانه هایی مانند کم خونی می شود. بهترین درمان برای این مرحله چیست؟

پاتوژنز نفریت لوپوس

این نوع از اختلال سیستم ایمنی خودکار است. هر یک از ما دارای آنتی بادی. برای افراد سالم، واکنش طبیعی است، اما برای افراد با مشکل کلیه، غیر طبیعی است. تحت این شرایط، کمپلکسهای ایمنی بیش از حد بر روی غشای پایه گلومرولی واریز باعث گسترش سلاح های هسته ای و تورم سلول های mesangial در نتیجه خدشه غشاء فیلتراسیون گلومرولی و زوال عملکرد کلیه است.

کلیه های سالم هورمون شناخته شده به عنوان EPO، که باعث تحریک مغز استخوان برای تولید تعداد مناسب از سلول های قرمز خون مورد نیاز برای حمل اکسیژن را به اندامهای حیاتی را تولید می کنند. کلیه های بیمار قادر به ساخت گلبولهای قرمز به اندازه کافی در EPO و کمتر ساخته می شوند، منجر به کم خونی.

بهترین درمان نفریت لوپوس مرحله 4 و کم خونی

مهم نیست که چه گزینه درمان شما اتخاذ، آن را باید اثرات درمان به شرح زیر اطمینان حاصل شود:

1. مهار التهاب کلیه و از بین بردن علائم مانند نشت پروتئین است.

2. از بین بردن کمپلکسهای ایمنی در کلیه و روشن و دور از فاکتورهای التهابی در خون.

3. ترویج گردش خون در کلیه و ارائه یک محیط داخلی مطلوب.

4. بازسازی شبکه ایمنی و اصلاح واکنش ایمنی در بدن است.

با اثرات درمان فوق، لوپوس نفریت مرحله 4 را می توان به خوبی مدیریت و نمی خواهد پیشرفت بیشتر. در اینجا یک مورد به عنوان مرجع خود و درک بهتر از درمان خانم است آرویو، نفریت لوپوس، اندونزی. با تشکر برای وقت خود را!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.